Мистецтво
03.06.2021. Доброго дня.Сьогодні поринаємо у світ мистецтва.
Тема уроку: Світ мистецтва.
08.04.2021.
1)Пропоную вам переглянути презентацію до теми уроку.
2) Виконайте завдання, яке дається в презентації.
01. 04.2021. Добрий день, діти. Пропоную вашому перегляду презентацію до теми уроку.
1
2. А тепер перейдемо до живопису. Перегляньте відео та запамятайте, що таке натюрморт.
Дякую за увагу!
21.01.2021. .
Класна робота
1. Переглянути презентацію до уроку «Грають віртуози»
2. Прослухати музичний твір за посиланням
3. Прослухати аранжування муз.твору за посиланням
4. Переглянути відеопрезентацію до уроку за посиланням
5. По можливості виконати на вибір зображення людини у праці (див. презентацію)
14.01.2021
Класна робота
Тема:Чарівний світ емоцій
Завдання: Перегляньте презентацію.Виконайте домашнє завдання.
Тема. Духовна музика. Меса. Хорал.
Міфологічний жанр. Малюнок «Казкові мотиви» (лінійна
графіка)
Основні поняття для засвоєння: характерні ознаки меси, історія розвитку цього
жанру, духовна музика, композиційна будова (форма) меси.
Ознайомитися з церковними музичними інструментами та особливостями жанрів
церковної музики.
Духовна музика— вокальні або вокально-інструментальні (інколи
інструментальні) твори на релігійні за змістом тексти або сюжети, призначені до
виконання у під час богослужінь.
Костел — релігійна
споруда християн-католиків, церква, римо-католицький храм. Під час служби грає
орган.
Орган — музичний
інструмент групи клавішно-духових інструментів. Більшість органів розташована в
костелах, концертних залах, музичних навчальних закладах (академіях,
консерваторіях, училищах).
У розпорядженні органіста є
один або декілька мануалів (клавіатур для рук) та педаль (клавіатура для ніг).
Наприкінці XX сторіччя
поширеними стали електронні органи,
що мають принцип синтезу звуку або цифрового відтворення.
При виробництві електронних
органів розміри приміщення не мають значення.
Орган був улюбленим
інструментом одного з найвизначніших композиторів світу Й.С. Баха. Він
написав багато творів для органа: прелюдії та фуги, духовні кантати, меси,
«Різдвяну» й «Великодню» ораторії, численні хорали, мотети та ін.
Спочатку меси призначалися
для виконання у костелах під час богослужінь, що традиційно називаються месами.
До X століття меси виконувалися одноголосно (григоріанський спів), пізніше —
багатоголосно. Із XVII століття у церквах латинського обряду почали
використовувати інструментальний супровід. У православних, а також
греко-католицьких церквах зберігається виконання мес хором а сарреllа, проте
традиційно ці твори називаються літургіями.
Музичний словничок в зошит
Меса — вокальний
або вокально-інструментальний жанр духовної музики, що має циклічну будову.
Хорал— церковний
гімн; урочистий музичний твір на слова символічного змісту.
Відомості про музичні твори для слухання.
Меса сі-мінор (Висока меса) — музичний твір Й.С. Баха для солістів, хору, оркестру й
органа, створений на латинський текст католицької літургії. Меса складається з
чотирьох частин.
«Страсті за Матвієм» — музичний твір Й.С. Баха для солістів, двох хорів і двох оркестрів,
створений у 1727—1729 роках. «Страсті...», або як їх іще називають «Пасіони за
Матвієм», є одним із наймасштабніших вокальних творів композитора.
Музика «Страстей за Матвієм»
належить до вершин творчості композитора.
Музичне
сприймання. И. С. Бах. Меса сі-мінор.
Прослухати муз твори за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5Jefi2Fileg
«Страсті за
Матвієм» (заключний хорал) у виконанні Мюнхенського Бах-хору та оркестру,
диригент К. Ріхтер; Й.С. Бах.
https://www.youtube.com/watch?v=9h2xFivhGOo
Хоральні прелюдії («Німецька органна меса») у
виконанні Г. Ґродберґа.
https://www.youtube.com/watch?v=HXmKsMVGZEI
Спрбуйте
пр аналізувати музичні твори.
v В чому особливості звучання хору в месі та хоралі.
v Чим відрізняється хоральна прелюдія від меси та
хоралу?
v У чому полягають особливості звучання хору, оркестру
та органа в цих творах?
Хвилинки образотворчого мистецтва
«Міфологічний жанр»
Сходинки творчості «Казкова фантазія»
(лінійна графіка)
Завдання:
Закінчити малюнок на А3 та принести на наступний урок готову роботу
Бажаю успіхів та творчого натхнення!!!
Комментарии
Отправить комментарий