Українська література
31.05.2021.
Доброго дня ,Ілля. Тебе сьогодні не було в школі,тому викладаю тобі завдання для повторення.
Тема:Біографія Тараса Григоровича Шевченка та його творчість.
27.04.2021.
(2 урок)
Ю. Гойда "Старий агроном"
Ю. Ярмиш "Від чого росте хліб"
1. Прочитай поезію "Старий агроном" декілька разів, с. 115.
2. Усно дай відповідь на питання після поезії с. 115.
3. Прочитай оповідання "Від чого росте хліб" с. 116
4. Усно дай відповідь на питання після тексту с. 116, відповідь на питання 2 с. 116 - дай письмово.
СФОТОГРАФУЙ СВОЮ РОБОТУ ТА НАДІШЛИ ВЧИТЕЛЮ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Вивчи напам*ять поезію "Старий агроном" розкажи знімаючи відео і надішли вчителю(вірш напам*ять здати до 05.05.2021р.)
Бажаю успіху!
20.04.2021
(1 урок)
В. Сухомлинський "Легенда про Золоте Зернятко Істини"
У своєму зошиті запиши:
Двадцяте квітня
Класна робота
В. Сухомлинський "Легенда про Золоте Зернятко Істини"
Виконай ряд завдань:
1. Пригадай та запиши що таке легенда:
Легенда – це поетична оповідь про яку-небудь історичну подію, усне народне оповідання про чудесну пригоду, котра сприймається як достовірна.
2.Переглянь відео та ознайомся з біографію письменника:
3. Прочитай легенду за підручником с. 105-106
4. Письмово дай відповідь на питання:
- Чому життя старшого сина склалося щасливо?
- Чого нас навча легенда?
5. Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю
6. Виконай тестові завдання перейшовши за посиланням:
20.04.2021
(2 урок)
У своїх зошитах запишіть:
Є. Летюк "Робота", В. Кава "Чому усміхалися шибки"
Виконай ряд завдань:
1. Прочитай вірш Є. Летюка "Робота" с. 107
2. Навчися його виразно читати.
3. Письмово дай відповідь на питання:
- як автор закликає ставитися до роботи?
Сфотографуй свою роботу та надішли вчителю!
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ(виконати до наступного уроку): прочитати твір В. Кави"Чому усміхалися шиби" с. 107 - 109(відповідати на питання після тексту), підготуватися до тестового завдання за цим твором
БАЖАЮ УСПІХУ!!!!
Тридцяте березня
Класна робота
М. Слабошпицький "Папуга з осінньої гілки"
1. Переглянь відео та ознайомся з біографією письменника:2. Попрацюй з підручником:
1) прочитай твір "Папуга з осінньої гілки" с. 91-94
2) усно дай відповідь на питання:
- У кого жив папуга, що вмів говорити?
- Як папуга опинився на вулиці?
- Як до папуги ставилися горобці?
- Хто врятував папугу від небезпеки?
3. Виконай тестові завдання:
30.03.2021(2 урок)
М. Вінграновський "Гусенятко"
1. Переглянь відео та ознайомся з біографією письменника:
2. Попрацюй з підручником:
- прочитай оповідання "Гусенятко" с. 94- 98
- усно дай відповіді на питання:
1) У яку пору народилося гусенятко?
2) Чому гусак наполіг, щоб саме гуска з дітьми летіла у вирій? Знайди відповідь та зачитай.
3) Якими рисами гуска, гусак та гусеня нагадує сім*ю людей?
4) Як необхідно ставитися до дикої природи?
3. Виконай тестові завдання:
Дев*ятнадцяте січня
Класна робота
Тема:Гімн України.
1) Переглянь відео "Гімн України"
2)Знайди у підручнику текст Гімну та навчися виразно читати його.
3)Дайте відповідь на питання:
а)Про що розповідається у вірші ?
б)Випиши власні назви які згадуються у тексті.
в)Подумай, для чого автор згадує географічні назви,які знаходяться у різних куточках України?
г)Вивчи напам*ять Гімн.
19.01 2021.
Дев*ятнадцяте січня
Класна робота
Тема:Леся Храплива "Народний одяг". За Ольгою Кириченко"Український віночок"
Знайди у підручнику Леся Храплива "Народний одяг" та прочитай декілька разів.
Дай усно відповіді на питання після тексту.
Навчися виразно читати текст "Український віночок"
Намалюй віночок ,сфотографуй та відправ вчительці.
Дванадцяте січня
Класна робота
Лідія Компанієць "Найкраща в цілім світі"
1. Ознайомся з біографією письменниці
2. Знайди у підручнику твір П. Дубів "Прапор України", уважно прочитай та Усно дай відповіді на питання після тексту(за підручником)
07.12 2020.
Доброго ранку! Сьогодні тема нашого уроку ; Надія Красоткіна."Люби свій край". Вчимося виразно читати та відповідати на питання після тексту. Бажаю вам успіху!
04.12.2020
Доброго дня. Працюємо за вашими підручниками. Читаємо текст Олександра Олеся "Білі гуси летять","Все навкопо зеленіє" Вчимося виразно читати та відповідати на запитання після тексту.
Осіння пора
Доброго дня, діти! Сьогодні ми подорожуємо сторінками творів про осінь.
Пригадаємо спочатку ознаки осені (вставте замість пропусків потрібні слова) :
Дні стають кор ...
Сонце світить, але менше ...
Небо часто вкривається ...
Дерева змінюють свій колір на ...
Стає щодня все ...
Птахи збираються відлітати в теплі ...
Звірі роблять запаси до ...
Молодці! Ви добре справилися з цим завданням, а тепер перегляньте відео та перевірте себе чи нічого ви не забули.
Пригадайте вірші, які ви опрацювали раніше: "Здивовані квіти", "Красива осінь вишиває клени", "Осінь, ось вона, осінь". Ви працювали над виразністю читання, дотриманням пауз, а чи запам*ятали ви хто написав ці чудові вірші?
Так. Ці вірші написала сучасна українська письменниця Ліна Костенко.
Які ще письменники оспівували красу осені в своїх творах які ми з вами читали?
Пригадуємо: А.Грабовський, А.Камінчук, А.Малишко, А.Качан, О.Коваль, І.Цюпа та інші.
Ти ознайомився, з тим як письменники зображують осінь у своїх творах, тепер подивись яка дійсно, чудова осінь:
Залиш свій відгук про урок:
ПОДОРОЖ СТОРІНКАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ
Доброго дня ! Сьогодні ми з вами повторимо малі жанри усної народної творчості, а саме: прислів* я, приказки, загадки.
Переглянь та пригадай:
Молодець. Ти справився, а тепер залиш обов*язковий відгук:
Комментарии
Отправить комментарий